گواهینامه های دریافتی توسط گروه صنعتی عقاب سرد

گروه صنعتی عقاب سرد

تولید‌کننده سردخانه‌های ثابت و سیار ( انواع کامیون، کامیونت، کانتینر)
مفتخریم به استحضار برسانیم شرکت عقاب سرد در سال ۱۳۷۱ با شماره ثبت ۸۴۷۲۶۸ با مجوز رسمی از صنایع به شماره مجوز، ۰۱/۱۴۹۲۳ در زمینه ساخت اتاق کانتین و سردخانه‌های ثابت و سیار انواع کامیون کامیونت، کانتینر و تعمیرات انواع کامیون یخچال و تونل‌های انجماد و سرد خانه‌های بالای صفر و زیر صفر درجه فعالیت خود را آغاز نموده است. و در زمینه کسب رضایت مشتریان موفقیت‌های فراوانی را کسب نموده است.

مشخصات متمایز در تولیدات شرکت عقاب سرد این است که جنس ورق‌ها از فولاد مخصوص با روکش آلوزینگ (یعنی دو رنگ شده) و نیز فایبر گلاس به همراه فرم پلی اورتان و پانلی از نوع مشخصات جدید ضد قارچ ( وارداتی) است.

نمونه محصولات سردخانه های ماشینی

یخچال های ماشینی

یخچال های ماشینی جهت حمل کردن بسیاری از محصولات و مواد غذایی که به دمای بالا و پایین صفر نیاز دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.
این کاربری‌ها به دو صورت سبک و سنگین تولید شده و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از بین آن‌ها انتخاب کنید. بیشتر مجموعه‌ها و شرکت های پخش از اتاق یخچال دار برای حمل مواد غذایی فاسد شدنی، گوشت و مرغ، دارو، لبنیات، گوشت گرم و… استفاده می‌کنند.

کاربرد یخچال های ماشینی
اگر قصد خرید کاربری یخچال دار را داشته باشید باید بدانید که این محصولات دو کاربرد متفاوت دارند. یکی از آن‌ها برای حفظ دمای اولیه محصولات و دیگری برای پایین آوردن دمای محصولات. به همین خاطر است که در هنگام انتخاب آن‌ها باید از نوع محصولی که در آینده قصد حمل آن را دارید. مطمئن باشید. به طور مثال در محصول بالای صفر معمولا برای نگهداشت دمای اتاق بار در دمای نزدیک به صفر و از محصول زیر صفر برای نگه داشتن محصولات منجمد استفاده می شود.

نمونه محصولات کامیونت 6 تن

نمونه محصولات سردخانه ی پیکان وانت

لیست مشتریان گروه صنعتی عقاب سرد

مقالات گروه صنعتی عقاب سرد