نمونه یخچال های فروشگاهی گروه صنعتی عقاب سرد

یخچال های فروشگاهی گروه صنعتی عقاب سرد

یخچال ایستاده در ابعاد مختلف (60 سانتی تا 2 متری) به صورت تک درب تا شش درب طراحی می شوند. شما می توانید با توجه به فضایی که قرار است، یخچال ویترینی ایستاده سوپرمارکت قرار دهید، یکی از مدل ها را سفارش دهید.

فریزرهای صندوقی گروه صنعتی عقاب سرد

یخچال فریزر خوابیده که نوعی فریزر صنعتی محسوب می شود، دستگاهی مناسب برای نگهداری از انواع بستنی در هر شرایط و محیطی با دمای مناسب بوده و به این ترتیب از آب شدن بستنی ها جلوگیری می کند. فریزر صندوقی مغازه با توجه به نیاز مشتریان در انواع فریزر صندوقی درب شیشه ای، فریزر خوابیده خانگی و فریزر استیل توسط گروه صنعتی برودتی عقاب سرد قابل طراحی و تولید است.همانطور که می دانید این یخچال بستنی یکی از مهم ترین تجهیزات سرمایشی بوده و در مکان های تجاری مختلفی از جمله فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها، هایپراستارها، سوپرمارکت ها و… به منظور نگهداری انواع مواد غذایی از جمله انواع سبزیجات، گوشت، بستنی مورد استفاده قرار می گیرد.علاوه بر مکان های تجاری، از این فریزر بستنی برای مصارف خانگی نیز می توان استفاده کرد که دارای یکسری ویژگی های مشترک هستند که عبارتند از: فریزر صندوقی کم مصرف دارای بدنه ای از جنس گالوانیزه می باشد که قابلیت درج انواع استیکر های مختلف اعم از میهن، دومینو، پاک، کاله و… را داراست. یخچال فریزر بستنی نسبت به فریزر ایستاده قابلیت جاگیری محصولات بیشتری دارد، ولی فضای کمتری را اشغال می کنند. این یخچال بستنی صندوقی دارای چرخ های ترمز دار می باشد که موجب سهولت در جا یه جایی می شود. در طراحی و ساخت فریزر خوابیده فروشگاهی از شیشه های سکوریت نشکن استفاده شده که به صورت دوجداره است و درب این دستگاه به صورت کشویی باز و بسته می شود. نوع عایق بندی فریزر صندوقی صنعتی، تزریقی فوم پلی یورتان می‌باشد که مابین بدنه و وان فریزر خوابیده تزریق‌شده است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به موتور قدرتمند و ترموستات به منظور کنترل و تنظیم دمای یخچال فریزر کوچک اشاره کرد. دمای این دستگاه تا منفی 22 درجه سانتی گراد است.

یخچال های لبنیاتی گروه صنعتی عقاب سرد

یخچال های لبنیاتی در مدل های مختلفی ساخته می شود ازقبیل: یخچال ایستاده، یخچال مکعبی ویترینی، یخچال طرح پرده هوا کم مصرف، دو درب و سه درب بنماری دار و انباری دار. بیشتر لبنیاتی ها مدل ایستاده سه درب یا دودرب انباری دار یا بنماری دار که در مدل ها و رنگ و طرح های مختلف و با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده است استفاده می کنند. درساخت این نوع یخچال ها ازعایق تزریق فوم استفاده می شود. برای این که از ورود گرما به داخل یخچال جلوگیری کند و به صورت یک دست تولید می شود. همچنین از لحاظ زیبایی برای نمای داخلی مغازه مناسب می باشد. نورپردازی درونی این یخچال ها LED می باشد که با رنگ های گوناگون تعبیه شده است که محصولات درطبقات یخچال ب صورتی زیبا به نمایش گذاشته شود.

نمونه یخچال های فروشگاهی گروه صنعتی عقاب سرد

یخچال قنادی گروه صنعتی عقاب سرد

یخچال قنادی شوکیک یا یخچال قنادی کوچک یکی دیگر از انواع یخچال های قنادی است، که برای تازه نگه داشتن و جلوگیری از کهنه شدن کیک ها در کافی شاپ ها و قنادی ها مورد استفاده قرار می گیرد. از این گونه یخچال ها می توان برای نگه داری طولانی مدت کیک ها بهره برد و در دو مدل رومیزی و ایستاده تولید می شود .نورپردازی به کار گرفته شده در تولید این یخچال ها از نوع LED می باشد که این نورپردازی باعث می شود، محصولات داخل یخچال به وضوح قابل مشاهده باشند. جنس بدنه ی این یخچال های صنعتی از نوع استیل استنلس می باشد، که از زنگ زدگی و پوسیدگی محیط داخل یخچال جلوگیری می کند. این نوع یخچال های قنادی دارای ابعاد کوچک تری هستند و به منظور نگهداری کیک های مینی یا فینگر کیک و حتی پیراشکی و سمبوسه استفاده می شود ؛از این رو به عنوان ویترین سرد یا ویترین کیک کاربرد دارند.همچنین از آن ها به عنوان میز پیشخوان قنادی نیز استفاده می شود. یکی از ویژگی های طراحی این یخچال عدم دسترسی مشتری به کیک ها ، شیرینی ها و در کل محصولات است که فقط فروشنده قابلیت دسترسی به آن ها را دارد و می تواند محصول مورد نظر مشتری را از یخجال بیرون آورد .

لیست مشتریان گروه صنعتی عقاب سرد

مقالات گروه صنعتی عقاب سرد